ΔΙΚΤΥΟ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΤΥΡΙΟΥ
Το Δίκτυο Κρητικού Τυρού προσπαθεί να αυξήσει συνολικά την προστιθέμενη αξία ενός προϊόντος «ανωτέρας ποιότητας»
Η Κρήτη απο την αρχαιότητα διέθετε και συνεχίζει να διαθέτει μέχρι και σήμερα, μια αξιόλογη παράδοση και ένα σημαντικό παραγωγικό δυναμικό στον τομέα της τυροκομίας και των γαλακτοκομικών προϊόντων.
Το Κρητικό τυρί είναι συνυφασμένο με την ιστορία του τόπου, και συνδέεται άρρηκτα με το περιβάλλον, την παράδοση, και τον πολιτισμό της Κρήτης. Τα Κρητικά τυροκομικά προϊόντα είναι εξαιρετικά, έχουν ταυτότητα και ιστορία και πρέπει να κατακτήσουν της θέση που τους αξίζει σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι διαπιστωμένη η ανάγκη τόνωσης της ταυτότητας και αναγνωρισιμότητας του Κρητικού Τυριού αλλά και η ανάγκη για μια στοχευμένη πολιτική προώθησης κρητικού τυριού.
Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκε το Δίκτυο Κρητικού Τυριού, ή στα αγγλικά “Cheese and Diary of Crete”.
Το Δίκτυο έρχεται να γεφυρώσει τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα με ένα επιχειρηματικό κενό που σχετίζεται με την αναγνωρισιμότητα του Κρητικού τυριού, ενώ εστιάζει στην ανάδειξη της οικονομικής, κοινωνικής, περιβαλλοντικής και πολιτισμικής σπουδαιότητας των τυροκομικών προϊόντων, και στην ανάδειξη της συνεισφοράς τους στο πρότυπο της Κρητικής Διατροφής. Έχει ως βασικό σκοπό του την προώθηση του Κρητικού Τυριού συνολικά, στην Ελλάδα και στις αγορές του εξωτερικού, έτσι ώστε ο καταναλωτής να το γνωρίσει, να το αναζητά και στην ουσία να γίνει μέρος της καθημερινότητας του.
Με λίγα λόγια το Δίκτυο Κρητικού Τυριού προσπαθεί να αυξήσει συνολικά την προστιθέμενη αξία ενός προϊόντος “ανωτέρας ποιότητας”.
Το Δίκτυο Κρητικού Τυριού συστάθηκε το 2017 με εμπνευστή και αρωγό το Επιμελητήριο Ηρακλείου. Το Δίκτυο έχει μέχρι και σήμερα 24 ενεργά μέλη, Κρητικά Τυροκομεία, Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του Κρητικού Τυριού και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα.